PROFI NEWSLETTER

V email marketingu je hodnota a vyplatí se jej dlouhodobě rozvíjet.

Co je to vlastně ten e-mail marketing?

Jde o nezbytný nástroj pro udržování komunikace s klientem a podporu prodeje.

E-mail v marketingu má nesmírnou cenu


Není neobvyklé, že obchodníci i majitelé dalších firem podceňují důležitost pravidelné komunikace se svými bývalými, stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery.

Právě e-mail marketing je jeden z nejlepších obchodních komunikačních kanálů, který umožňuje být jednoduše neustále ve spojení s lidmi, kteří mají zájem o Vaši nabídku a firmu.

S e-mailem pracuje věšina z nás na dennodenní bázi a proto je působnost e-mail marketingu velmi vysoká. Investovat do její strategie se dlouhodobě vyplácí jak obchodním tak dalším firmám.

Pojďme se tedy blíže podívat, proč je e-mail marketing jako komunikační a obchodní nástroj tak efektivní.

Souhlas příjemce

Příjem je vyžádán samotným příjemcem, tím máte zaručeno, že nezasíláte e-mail nikomu, kdo jej nebude chtít číst.

Rychlost kampaně

Rychlost a proveditelnost kampaně jdou ruku v ruce. Odeslat kvalitní obchodní e-mailing je možno již v den, kdy se pro něj rozhodnete.

Personalizace

Možnost personalizace kampaně je dnes základním nástrojem odeslání. Oslovit Vaše zákazníky individuálně, nejen plošně je věc, bez které se neobejdete.

Nízké náklady

Náklady na přípravu a odeslání kampaně jsou jedny z nejnižších v rámci palety online prodejních kanálů.

Návratnost investic

Vysoká návratnost investice je při správném řešení kampaní zaručena. Dlouhodobá strategie přinese stovky tisíc v tržbách pro Váš e-shop.

Aktivní komunikace

Aktivní komunikace s příjemci může přinést jak pravidelné tržby, tak rozvinutí Vaší zákaznické základny.

Sociální přesah

Další šíření samotnými příjemci je jen, který není přesně měřitelný, nicméně se projeví v rámci budování Vaší značky velmi pozitivně.

Retenční mechanismy

Interaktivita použitím automatických odpovědí a jejich spouštěcích mechanismů nabízí bohatou škálu možností. Retenční e-maily po koupi, při svátku a další umí také své.

Měřitelnost

Měřitelnost a statistické vyhodnocení efektivity kampaně poskytuje možnost hluboké analýzy úspěšnost Vaší strategie a chování Vašich zákazníků.

Leadhub.cz je náš dlouhodobý partner ve tvorbě a správě všech našich e-mailingových kampaní.

Pestrá paleta nástrojů

E-mailing není jen o textu. Leadhub umožňuje využít desítek skvělých doplňků.

Rychlost rozeslání

I pokud bude mít Vaše databáze desítky tisíc e-mailových adres, Vaše nabídka se k příjemcům dostane do pár chvil.

Dokonalá podpora

Rychlost a komplexnost spolupráce je pro nás stěžejní, na Leadhub se v tomto směru můžeme 100% spolehnout.